Schvalování událostí

Top  Previous  Next

Seznam témat:

použití funkce

popis funkce

omezení, podmínky provozu

návaznosti

Použití funkce

Nad firemním kalendářem lze vybudovat systém pro schvalování plánovaných událostí zaměstnanců. Sledovat (a schvalovat) lze všechny události s nastaveným způsobem schvalování. Funkce je umístěna nad prohlížečem událostí

Umístění prohlížeče událostí v menu

Dialogové okno událostí s tlačítko pro schválení/zamítnutí událostí a s variantami datové množiny pro schvalování

Popis funkce

Prvotním krokem k používání funkce pro schvalování událostí je vytvoření typu události, ve kterém bude vybrán některý ze způsobu schvalování

Oddíl pro nastavení způsobu schvalování v dialogovém okně typu události

Možnosti schvalování:

nadřízení - události tohoto typu může schvalovat libovolný z vedoucích účastníka události.
přímý nadřízený - události tohoto typu schvaluje nejbližší vedoucí (přímý nadřízený). Pokud je zaškrtnut parametr v případě nepřítomnosti schvaluje zástupce, program umožní schválit událost i zástupci přímého nadřízeného. Nepřítomnost se vyhodnocuje pomocí databázové funkce gfkontakt_pritomen, která se implementuje zákazníkovi na míru.
konkrétní uživatel/skupina - tato volba umožní určit konkrétního uživatele nebo skupinu, která bude události tohoto typu schvalovat

Omezení, podmínky provozu

Pravidla pro určování vedoucího (zástupce)

1. V číselníku členění organizace je potřeba pro každé středisko vyplnit vedoucího (příp. i zástupce). Na výběr jsou kontakty vlastní firmy

Umístění číselníku členění organizace

Dialogové okno členění organizace s vedoucím a jeho zástupcem

2. U kontaktů, které se účastní procesu schvalování, je potřeba správně nastavit středisko. Vybírat se může buď z výrobních pracovníků nebo z pracovních poměrů (přednastavena je hodnota z pracovních poměrů)

Záložka Zařazení pracovníka v dialogovém okně kontaktu s nastavenými parametry pro zařazení na středisko

 
Vyplněný parametr Členění na dialogu pracovních poměrů záložce Zařazení

V případě, že je potřeba z nějakého důvodu mít u kontaktu nastaveno jiné středisko (členění), je možno vytvořit záznam v číselníku výrobních pracovníků a v něm mít jiné středisko

Vyplněný parametr středisko na dialogovém okně výrobního pracovníka

 

Návaznosti

Kalendář

Události

Typy událostí