Porady |
Top Previous Next |
Seznam témat: Funkce je určena k plánování porad s uvedením místa porady, pozvaných osob a dále k záznamům o průběhu porad včetně vytvoření souboru úkolů plynoucích jednotlivým pracovníkům z porady. Funkce je přímo svázána s funkcí „úkoly“ v části workflow. Funkce vám pomůže při evidenci pravidelných porad a zjednoduší související organizační záležitosti. Můžete si porady naplánovat, připravit si na něj všechny potřebné podklady a po jeho ukončení nebo v jeho průběhu pořídit zápis. Díky neomezeným možnostem ukládání dat budete mít k dispozici vždycky vše, co potřebujete k danému jednání evidovat. V rámci každé pravidelné porady můžete provést kontrolu úkolů a stav jejich plnění. Ukončená porada (a s ní související dokumenty) je poté ihned přístupná odpovědným uživatelům, kteří se mohou seznámit s jejím obsahem. Funkce napomůže v tom, abyste potřebné podklady měli k dispozici neustále a to i pro možné navazující činnosti, jako je např. zadání úkolů z jednání vyplývajících. Evidence porad je organizovaná jako samostatné záznamy o poradě. Každý záznam (porada) má své interní číslo. Záznamy lze rozčlenit do několika číselných řad, kterými můžete rozlišovat střediska, pracovní skupiny, roky a podobně. Pro snadnější plánování lze v definici číselné řady nastavit skupinu lidí, které budete pravidelně na tyto porady zvát, můžete přednastavit místnost a další vlastnosti. Plánujete-li některé porady pravidelně, (například jednou týdně vždy v pondělí v 8 hodin), umožní vám program vytvořit tzv. pravidla pro plánování. Program potom umí automaticky vygenerovat plán porad na období, které zvolíte. Velice si zefektivníte rutinní činnosti. Záznam o poradě obsahuje základní informace o připravované poradě, včetně stavu.
Postup pro zadávání porad
Funkci je naleznete zde: Související témata |