Přehled úloh |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Panel úloh byl součástí IS Vision ERP do verze 191 včetně. Od verze 193 byly všechny úlohy transformovány do tzv. aktivní plochy.
Funkce pro aktivaci panelu (přehledu) úloh je umístěna hlavním menu :Umístění
Panel (= přehled) úloh je komponenta systému, která vám umožní vytvořit množinu sledovaných úloh, jejichž smyslem je poskytnout uživateli informaci o tom, co je pro něj v systému důležité. Slouží k vytvoření personifikovaných seznamů úloh. Seznam může reagovat na aktuální obsah dat, takže můžete svým uživatelům zobrazit například počty dokumentů, které čekají na jeho vyřízení, sumární stavy určitých sledovaných hodnot (např. pohledávky po splatnosti) a podobně. Uživatel na první pohled vidí, čím by se měl prioritně zabývat. Panel úloh je plně programovatelný, takže lze pomocí "skriptů" a s využitím všech tříd objektů běžně používaných v systému pod každé tlačítko doprogramovat libovolnou funkcionalitu. Panel je rozdělen do skupin a každá skupina může obsahovat libovolné množství úloh.
Příklad: Typickým použitím je podpora workflow. Dobrým příkladem je třeba proces, ve kterém se nabídky pomocí jednotlivých kroků přesunují z jednoho pracovníka na druhého. Každý pracovník má s nabídkou provést určitou činnost (popsat požadavky - navrhnout řešení - zkalkulovat řešení - přezkoumat - nabídnout zákazníkovi).
Otevřený pohled může být případně omezen jen na ty záznamy, které se daného pracovníka týkají. Uživatel tak není rozptylován daty, které se jej netýkají a má lepší možnost si organizovat práci. Je to velmi rychlé a efektivní. Možné nastavení "Panelu úloh" Související témata |