Vyřízení reklamace výměnou |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Funkce slouží k vyřízení reklamace výměnou a je přístupná pomocí tlačítka Vyměnit reklamovanou položku (F4) jak v prohlížeči položek reklamací,
tak v hlavičce reklamační příjemky.
Po stisku Vyměnit (F4) bude uživatel dotázán, zda si přeje reklamovanou položku převést na jiný sklad, nebo provést jenom její výdej z reklamačního skladu. Pak zvolí objednávkovou řadu, do které se založí nová přijatá objednávka na danou reklamovanou položku. Vytvořená položka přijaté objednávky obsahuje vazbu na reklamační případ.
Stav reklamačního případu se změní na "K výměně, vydáno/převedeno".
S přijatou objednávkou určenou pro výměnu reklamované položky se pracuje standardním způsobem. Po rezervování a následné expedici se stav reklamačního případu změní na "Vyměněno, vydáno/převedeno". Položky určené k výměně lze expedovat nejdříve do předvýdeje (dle nastavení objednávkové řady) a teprve následně je vyskladnit některou ze standardních funkcí pro vyskladnění předvýdejky. Fakturací odpovídající výdejky vznikne v rámci jednoho dokladu dobropis a vrubopis původního dokladu. Vzhledem k tomu, že se oba druhy plnění týkají stejného původního dokladu, pracují se stejným původním datem zdanitelného plnění a tím pádem i sazbami DPH.
Tím je vyřízení reklamace výměnou ukončeno.
Související témata |