Vyřízení reklamace dobropisem |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Funkce slouží k vyřízení reklamace dobropisem a je přístupná pomocí tlačítka Dobropisovat reklamovanou položku (F6) jak v prohlížeči položek reklamací,
tak v hlavičce reklamační příjemky.
Po stisku Dobropisovat (F6) bude uživatel dotázán, zda si přeje použít původní fakturační řadu a pohyb z původního dokladu. Pokud ano, dotáhnou se tyto informace z položky faktury, kterou byla fakturována reklamovaná položka výdejky. Pokud tyto informace nejsou k dispozici, uživatel řadu a pohyb zadá ručně. Dále uživatel zvolí, zda se reklamovaná položka převede na jiný sklad, nebo zda se provede jenom její výdej z reklamačního skladu. Následně se vytvoří dobropis na reklamovanou položku.
Vytvořena fakturační položka dobropisu obsahuje vazbu na reklamační případ.
Stav reklamačního případu se změní na "Dobropisováno, vydáno/převedeno". Tím je vyřízení reklamace dobropisem ukončeno.
Související témata |