Seznam témat:
použití funkce
popis funkce
Použití funkce
Funkce slouží k vyřízení reklamace opravou a je přístupná pomocí tlačítka Opravit reklamovanou položku (F10) jak v prohlížeči položek reklamací,
tak v hlavičce reklamační příjemky.
Popis funkce
Po stisku Opravit (F10) uživatel zvolí, kdo plánovanou opravu reklamované položky provede:
• | servisní organizace (příp. dodavatel vybraný ručně) |
• | dodavatel (dle primární dodávky) |
• | firma uživatele (vlastními prostředky) |
Pozn.: Dodavatele lze označit jako servisní organizaci v tabulce dodavatelů skladové položky.
Po výběru se provede převod reklamované položky na sklad oprav (příjemcem bude dle výběru buďto servisní organizace, dodavatel nebo vlastní firma).
Stav reklamačního případu se změní na jednu z hodnot:
• | opravuje servisní organizace |
V prohlížeči oprav reklamací se objeví nový záznam s informací o probíhající opravě.
Položka příjemky na skladě oprav (i později na skladě expedic) obsahuje vazbu na reklamační případ.
Podobně tak vazbu na reklamační případ obsahuje i položka převodky ze skladu příjmu na sklad oprav (resp. později ze skladu oprav na sklad expedic).
V případě, že prováděná oprava není úspěšná, ale je možnost nechat položku opravit někde jinde, lze pomocí tlačítka Poslat reklamovanou položku na opravu jinam (Ctrl+F10) vyvolat akci, kdy se odstraní původní převodka na sklad oprav a založí se nová s novou firmou, která položku opravuje. Dle potřeby se změní i stav reklamačního případu (pokud např. místo dodavatele opravuje položku servisní organize, příp. vlastní firma).
Po ukončení opravy (ať už úspěšné nebo neúspěšné) lze reklamovanou položku příjmout na sklad expedic reklamací.
Akce se provádí tlačítkem Příjmout označené položky z oprav na sklad expedic (F10) v prohlížeči oprav reklamací
nebo přímo v hlavičce příjemky na skladě oprav reklamací.
Uživatel bude po stisku Příjmout (F10) dotázán, zda je položka opravena či nikoliv. V obou případech se provede převod reklamované položky na sklad expedic.
Stav reklamačního případu se změní na některou z hodnot:
Na skladě expedic vznikne nový záznam.
V případě, že byla položka opravena, reklamace se vyřídí stiskem tlačítka Vyřídit reklamaci (F10) v prohlížeči expedic reklamací
nebo v hlavičce příjemky.
Opravená reklamovaná položka se automaticky vydá ze skladu expedic (expeduje se reklamujícímu).
Stav reklamačního případu se změní na jednu z hodnot:
• | vyřízeno, opraveno serv. org. |
• | vyřízeno, opraveno dodavatelem |
• | vyřízeno, opraveno vl. firmou |
Tím je vyřízení reklamace opravou ukončeno.
Související témata
Evidence reklamací
Příjem reklamace
Vyřízení reklamace výměnou
Vyřízení reklamace dobropisem
Vyřízení reklamace neuznáním
|