Označení položky jako "zrušená"

Top  Previous  Next

Seznam témat:

umístění

popis funkce

omezení, podmínky provozu

 

Umístění

Označení položky objednávky jako "zrušená" se děje na dialogu položky vydané objednávky, příp. na dialogu potvrzení.

Funkce nemá vlastní umístění, vyplývá na základě jiných činností a to při práci s objednávkami přímo při nastavení množství v objednávce.

Popis funkce

Funkce umožňuje označit položku vydané objednávky jako "zrušenou" a tím ji vyřadit z výpočtu stavu "vyřízenosti" objednávky i z výpočtu scházejícího množství při tvorbě objednávky pomocníky.

 

Označit položku jako "zrušenou" lze dvěma způsoby:

nastavením objednaného množství na hodnotu 0
 

"Zrušená" položka s nulovým objednaným množstvím

 

založením potvrzení s nulovým potvrzeným množstvím

 
Potvrzení položky s nulovým potvrzeným množstvím

 

"Zrušená" položka s nulovým potvrzeným množstvím

 

 

V obou případech se "zrušená" položka zobrazí v prohlížeči položek objednávky jako šedá a škrtnutá.

"Zrušená" položka s nulovým objednaným množstvím

 

"Zrušená" položka s nulovým potvrzeným množstvím

 

"Zrušené" položky jsou automaticky vyřazeny z výpočtu stavu vyřízenosti objednávky i z výpočtu scházejícího množství při tvorbě objednávky pomocníky.

 

Obdobně jako objednanou skladovou položku lze "zrušit" i objednanou položku služby.

"Zrušená" položka služby s nulovým objednaným množstvím

 

"Zrušená" položka služby s nulovým potvrzeným množstvím

 

Omezení, podmínky provozu

Položka objednávky je "zrušená", když platí některá z následujících podmínek:
- objednané množství je nulové (ovobjit.mnoz = 0)
- potvrzené množství je nulové (pro skladovou položku: ovobjitp.mnozp = 0, pro službu: ovobjits.mnozp = 0)

Související témata

Sledování stavu vydané objednávky