Označení položky jako "zrušená" |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Označení položky objednávky jako "zrušená" se děje na dialogu položky vydané objednávky, příp. na dialogu potvrzení. Funkce nemá vlastní umístění, vyplývá na základě jiných činností a to při práci s objednávkami přímo při nastavení množství v objednávce. Funkce umožňuje označit položku vydané objednávky jako "zrušenou" a tím ji vyřadit z výpočtu stavu "vyřízenosti" objednávky i z výpočtu scházejícího množství při tvorbě objednávky pomocníky.
Označit položku jako "zrušenou" lze dvěma způsoby:
"Zrušená" položka s nulovým objednaným množstvím
"Zrušená" položka s nulovým potvrzeným množstvím
V obou případech se "zrušená" položka zobrazí v prohlížeči položek objednávky jako šedá a škrtnutá. "Zrušená" položka s nulovým objednaným množstvím
"Zrušená" položka s nulovým potvrzeným množstvím
"Zrušené" položky jsou automaticky vyřazeny z výpočtu stavu vyřízenosti objednávky i z výpočtu scházejícího množství při tvorbě objednávky pomocníky.
Obdobně jako objednanou skladovou položku lze "zrušit" i objednanou položku služby. "Zrušená" položka služby s nulovým objednaným množstvím
"Zrušená" položka služby s nulovým potvrzeným množstvím
Položka objednávky je "zrušená", když platí některá z následujících podmínek: Související témata |