Servisní portál |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Dne 1.7.2015 jsme na našich stránkách spustili novou verzi servisního portálu pro uživatele Systému Vision ERP. Tento portál primárně slouží ke kontrolovatelné komunikaci, týkající se servisních zásahů. Servisní portál je přístupný přímo z našich webových stránek:
Portál řeší především tyto úlohy
Portál zpřístupňuje uživatelům historii všech jeho objednávek a reklamací, včetně záznamů o řešení. Portál slouží jako komunikační prostředek mezi uživatelem a software servisem.
Přístup je chráněn přístupovým kódem a heslem. Obojí obdrží uživatelé systému na základě žádosti u obchodního oddělení. Po přihlášení se jednotlivé požadavky (reklamace, požadavky na úpravu, dotazy...) zadávají formou zápisu. Uživateli se nabízí několik možností, kde si může jak zadat nový požadavek na servisní zásah, tak zkontrolovat již zaevidované požadavky. Každému požadavku ze strany zákazníka je přiřazen jednoznačný identifikátor tzv. "tiket". Související témata
|