Sledování historie jednání se zákazníkem |
Top Previous Next |
Seznam témat: Historie jednání slouží pro zaznamenávání komunikace se zákazníkem. Funkce je umístěna přímo v dialogovém okně prvku projektu: Obr. 1 Umístění historie jednání na záložce v projektovém řízení Při vkládání nebo úpravě stávajícího jednání je vyvoláno standardní dialogové okno pro historii jednání: Dialogové okno historie jednání s tím rozdílem, že program automaticky uloží vazbu na prvek projektového řízení, ze kterého byl záznam do historie jednání pořízen (záložka Vazby, oddíl Projekt) Záložka Vazby s přednastavenou vazbou na prvek projektu, ze kterého byl záznam do historie jednání pořízen Na záložce historie jednání v dialogu projektu je umístěna funkce Sloučení vybraných záznamů do jednoho záznamu (primárního) historie jednání. Funkce se spouští tlačítkem Sloučit. U některých typů jednání lze nastavit požadavek na kontrolu povolení/restrikce oUseJednani, které zajistí, že pouze uživatel mající toto povolení bude moci upravovat či mazat jednání daného typu. Související témata
|