Sledování historie jednání se zákazníkem

Top  Previous  Next

Seznam témat:

použití funkce

popis funkce

omezení, podmínky provozu

návaznosti

Použití funkce

Historie jednání slouží pro zaznamenávání komunikace se zákazníkem. Funkce je umístěna přímo v dialogovém okně prvku projektu:

Obr. 1 Umístění historie jednání na záložce v projektovém řízení

Popis funkce

Při vkládání nebo úpravě stávajícího jednání je vyvoláno standardní dialogové okno pro historii jednání:

Dialogové okno historie jednání

s tím rozdílem, že program automaticky uloží vazbu na prvek projektového řízení, ze kterého byl záznam do historie jednání pořízen (záložka Vazby, oddíl Projekt)

Záložka Vazby s přednastavenou vazbou na prvek projektu, ze kterého byl záznam do historie jednání pořízen

Na záložce historie jednání v dialogu projektu je umístěna funkce Sloučení vybraných záznamů do jednoho záznamu (primárního) historie jednání. Funkce se spouští tlačítkem Sloučit.

Omezení, podmínky provozu

U některých typů jednání lze nastavit požadavek na kontrolu povolení/restrikce oUseJednani, které zajistí, že pouze uživatel mající toto povolení bude moci upravovat či mazat jednání daného typu.

Související témata