Vložení listu

Top  Previous  Next

Seznam témat:

popis funkce

 

Popis funkce

Po vytvoření nového reportu, je report prázdný a je třeba vytvořit nový list reportu, případně lze takto vytvořit další list do již existujícího reportu. Listy reportu si lze představit jako listy (Sheet) v MS Excel.

 

Ostatní funkce

Přepnutím do design režimu se zpřístupní některá další nástrojová tlačítka. Nyní nás bude zajímat tato část nástrojové lišty:

Zleva doprava:

Vložit řádek
Vložit sloupec,
Nový list (stránka) reportu,
odstranit řádek
odstranit sloupec
Ostranit stránku reportu,

 

Stiskem tedy vytvoříme novou stránku reportu.

 

Pokud jsme právě vytvořili novou stránku v novém reportu vypadá spodní část nového listu asi takto:

 

 

Pravým tlačítkem na "List1" lze vyvolat menu

 

 

a pokud je třeba lze volbou "Prejmenovat" nově vytvořený list přejmenovat

 

Dalším stiskem lze vytvořit další listy (stránky) reportu, které se vždy vkládají za poslední list reportu.

 

Související témata

Režim návrhu reportu

Vkládání řádků a sloupců reportu

Mazání listů,řádků a sloupců reportu

Pořizování dat do reportu