Vložení listu |
Top Previous Next |
Seznam témat:
Po vytvoření nového reportu, je report prázdný a je třeba vytvořit nový list reportu, případně lze takto vytvořit další list do již existujícího reportu. Listy reportu si lze představit jako listy (Sheet) v MS Excel.
Ostatní funkce Přepnutím do design režimu se zpřístupní některá další nástrojová tlačítka. Nyní nás bude zajímat tato část nástrojové lišty: Zleva doprava:
Stiskem tedy vytvoříme novou stránku reportu.
Pokud jsme právě vytvořili novou stránku v novém reportu vypadá spodní část nového listu asi takto:
Pravým tlačítkem na "List1" lze vyvolat menu
a pokud je třeba lze volbou "Prejmenovat" nově vytvořený list přejmenovat
Dalším stiskem lze vytvořit další listy (stránky) reportu, které se vždy vkládají za poslední list reportu.
Související témata Vkládání řádků a sloupců reportu Mazání listů,řádků a sloupců reportu
|