Překážky v práci z důvodu na straně organizace

Top  Previous  Next

Seznam témat:

řešení

 

Řešení

Postup při překážkách v práci na straně zaměstnavatele

Program umožňuje 2 náhrady procentem průměru (překážky v práci z důvodu na straně organizace, např. odbytové potíže), procenta je třeba zadat v parametrech mezd na řádku 71 (zde zadat požadovaných např. 60%) a řádku 72 (zde zadat případnou druhou sazbu pro náhradu, pokud budou dvě). Případnou pozdější změnu v parametrech (po založení měsíce) lze promítnout i do již založeného měsíce. Pokud po založení měsíce dojde ke změnám v parametrech, které jsou již uloženy v měsíčních datech pracovníků (např. sazby různých příplatků či náhrad), lze je u pracovníků aktualizovat funkcí z lišty prohlížeče parametrů mezd:

 

Hodiny náhrad lze zadávat pracovníkům do měsíčních dat (záložka „Příplatky“ – „Náhrady průměrem“ – „Hodiny“), lze je také evidovat a zpracovávat v docházce.

Číselník akcí docházky obsahuje obě možnosti překážek, viz obrázek níže. Akci pro náhrada 60% je třeba zadat jako na „Akci započítat do“ = „Překážek v práci s náhradou % z řádku 71“ a zároveň nastavit ukončování (aby se v docházce počítaly hodiny překážky) dle obrázku:

       

V docházce v záznamech ze snímače (případně i akce zvolit přímo na terminálu) je potom možné novou akci používat. Hodiny se zobrazí v souhrnu za den i v měsíčním souhrnu docházky (záložka "Příplatky"). Překážky v práci jsou zobrazeny i v panelu docházky:

 

Hodnoty z měsíčního souhrnu docházky se přenesou při exportu docházky do mezd a jsou zařazeny do výplaty:

 

Pokud nevyhovuje standardní název položky na výplatním lístku, mzdovém listu či rekapitulaci mezd, lze jej změnit v konfiguraci mezd - popisy, účetní souvztažnosti:

Související témata

Mzdy

Docházka