Aktualizace - stručný návod

Top  Previous  Next

Seznam témat:

řešení

Řešení

 

1.Pomocí Vision ERP servis manager zastavit aplikační server
2.Zkontrolovat, zda jsou všichni uživatelé odpojení
3.Dále zkontrolovat, zda nemá některý z uživatelů spuštěnou aplikaci Vision ERP (najdete v procesech Task Manager)
4.Záloha databáze
5.Provést upgrade (aktualizaci) databáze pomocí aplikace "Správce verzí" (VerMngr.exe) - soubory *.upg
6.Aktualizovat klientské soubory a pluginy (přídavné moduly). Je-li splněný bod 1 a 2, neměl by být s tímto bodem problém.
7.Nezapomenout aktualizovat také V32appsrv. Ve stejném adresáři jako jsou klientské soubory.
8.Spustit službu aplikačního serveru pomocí správce služeb (svcmngr.exe). Pokud je delší odezva, je nutné se podívat do logovacího souboru, kde by měl být problém při spuštění viditelný

 

Související témata

Údržba systému

Jak v ISQL zjistit kdo a kam je připojen

Přídavné moduly

Aplikační server