Automatizace tisků

Top  Previous  Next

Automatizace tisků

Funkce pro nastavení automatizace tisků je umístěna v hlavním menu Konfigurace | Konfigurace mezd:

Umístění funkce

 

 

Popis funkce

Funkce slouží k nastavení výstupů, které se odesílají emailem pracovníkům a zároveň se ukládájí do databáze do portálu zaměstnance a jsou tak zaměstnancům dostupné i z mobilu. Po nastavení automatizace tisků se v dotčených prohlížečích na jejich liště automaticky doplní funkce na spuštění automatizace tisku, kde je možné vybrat, který výstup se má pro označené pracovníky použít:

 

Ve standardu jsou připraveny tyto výstupy:

Popis položek

 

 

Kód - uživatelské rozlišení, je možné zadat 4 znaky.
Zabezpečit heslem - při zatržení bude výsledný dokument ve formátu pdf, který bude odeslán emailem a vložen do portálu zaměstnance, zapezbečen heslem, které má pracovník zadáno v osobní kartě pro ochranu výplatních lístků. Pokud heslo zadáno nemá, nebude dokument zabezpečen. Pokud "Zabezpečit heslem" zatrženo není, budou všechny výstupní dokumenty nezabezpečeny.
Název - uživatelský název výstupu, tento název bude uveden v předmětu emailu i názvu v portálu zaměstnance.
Sestava, která bude spuštěna skriptem - zde lze vybrat kteroukoliv mzdovou sestavu, která umožňuje odeslání emailem a byla upravena pro spuštění skriptem. Ve standardu bylo připraveno těchto 11 sestav:

Úprava sestavy pro použití v automatizaci tisků spočívá v náhradě #selrows parametry, nastavenými na "Zadat hodnotu před tiskem. Parametry se naplní hodnotami z označených řádků prohlížeče, ze kterého se automatice tisku spustí. V každé sestavě jsou povinné tyto parametry:

 

Skript pro vyvolání sestavy... - byl připraven skript, který je upraven pro použití se všemi 11 připravenými sestavami. Tento skript neupravujte, v případě potřeby si vytvořte vlastní dle standardního:

Zpřístupnit v prohlížeči - zde se zvolí prohlížeč, ze kterého se má výstup vytvářet.
Zpráva pro pracovníka, tělo emailu - zadaný text bude uveden ve zprávě pro příjemce emailu.