Hotline a řešení problémů na dálku |
Top Previous Next |
Dotaz Jak se řeší telefonické dotazy
Řešení Společnost Vision zajišťuje servis svému softwarovému produktu na několika úrovních:
1. Legislativní a vývojové aktualizace. Dle smlouvy o poskytování software se společnost Vision Praha zavazuje aktualizovat softwarový produkt dle platné legislativy. Přitom je do systému přidávána obvykle i nová funkcionalita a drobná vylepšení, které se uživateli dostávají spolu s legislativními změnami. Aktualizace jsou pravidelně vystavovány na Webových stránkách společnosti a uživatelé platící aktualizace k nim mají nepřetržitý přístup.
2. Záruční a pozáruční servis Podmínky záruky jsou součástí smlouvy o poskytování software. Podle těchto podmínek poskytuje společnost servis prostřednictvím dálkové správy nebo přímo v místě provozoven uživatele.
3. Hot-line Společnost poskytuje zákazníkům, kteří mají zaplacené aktualizace software hotline. Tato služba slouží k řešení drobných dotazů nebo malých problémů telefonickou cestou, pokud povaha dotazu toto řešení umožňuje a pokud rozsah řešení nepřekročí cca 15 minut. Není-li možno problém vyřešit z výše uvedených důvodů formou hot-line, navrhne službu konající konzultant zákazníkovi jiný postup. Obvykle si uživatel v takových případech musí objednat konzultace či programátorské práce. Uživatel má v těchto případech přirozeně možnost vyžádat si předběžný odhad rozpočtu zakázky a teprve potom potvrdit závaznou objednávku.
telefon: +420 585 313 130 email: obchod@vision.cz
telefon: +420 585 313 130 (linka 30) mobil: +420 605 200 866 email: support@vision.cz
telefon GSM: +420 605 200 866 email: hardware@vision.cz
4. Vědomostní databáze Společnost pro své uživatele udržuje rozsáhlé vědomostní databáze pokrývající následující oblasti: a/ Řešené problémy, tipy a triky (souhrn nasbíraných zkušeností, tipů jak řešit různé problémy a podobně) b/ Soupis novinek a vylepšení řazený dle čísla verze (souhrn všeho, co je v připravované aktualizaci nové, na co je třeba dát pozor a podobně) c/ Odpovědi na často kladené dotazy d/ Souhrn vyřešených chyb (seznam zjištěných a opravených závad řazený dle čísla aktualizace)
|