Hotline a řešení problémů na dálku

Top  Previous  Next

Dotaz

Jak se řeší telefonické dotazy

 

Řešení

Společnost Vision zajišťuje servis svému softwarovému produktu na několika úrovních:

 

1. Legislativní a vývojové aktualizace.

Dle smlouvy o poskytování software se společnost Vision Praha zavazuje aktualizovat softwarový produkt dle platné legislativy. Přitom je do systému přidávána obvykle i nová funkcionalita a drobná vylepšení, které se uživateli dostávají spolu s legislativními změnami. Aktualizace jsou pravidelně vystavovány na Webových stránkách společnosti a uživatelé platící aktualizace k nim mají nepřetržitý přístup.

 

2. Záruční a pozáruční servis

Podmínky záruky jsou součástí smlouvy o poskytování software. Podle těchto podmínek poskytuje společnost servis prostřednictvím dálkové správy nebo přímo v místě provozoven uživatele.

 

3. Hot-line

Společnost poskytuje zákazníkům, kteří mají zaplacené aktualizace software hotline. Tato služba slouží k řešení drobných dotazů nebo malých problémů telefonickou cestou, pokud povaha dotazu toto řešení umožňuje a pokud rozsah řešení nepřekročí cca 15 minut. Není-li možno problém vyřešit z výše uvedených důvodů formou hot-line, navrhne službu konající konzultant zákazníkovi jiný postup. Obvykle si uživatel v takových případech musí objednat konzultace či programátorské práce. Uživatel má v těchto případech přirozeně možnost vyžádat si předběžný odhad rozpočtu zakázky a teprve potom potvrdit závaznou objednávku.

Obchodní dotazy:

telefon: +420 585 313 130

email: obchod@vision.cz

 

Dotazy na softwarovou a implementační podporu:

telefon: +420 585 313 130 (linka 30)

mobil: +420 605 200 866

email: support@vision.cz

 

Dotazy na systémovou a hardwarovou podporu:

telefon GSM: +420 605 200 866

email: hardware@vision.cz

 

4. Vědomostní databáze

Společnost pro své uživatele udržuje rozsáhlé vědomostní databáze pokrývající následující oblasti:

a/ Řešené problémy, tipy a triky (souhrn nasbíraných zkušeností, tipů jak řešit různé problémy a podobně)

b/ Soupis novinek a vylepšení řazený dle čísla verze (souhrn všeho, co je v připravované aktualizaci nové, na co je třeba dát pozor a podobně)

c/ Odpovědi na často kladené dotazy

d/ Souhrn vyřešených chyb (seznam zjištěných a opravených závad řazený dle čísla aktualizace)

 

Důležité kontakty

 

telefonická HOT-LINE

Po - Pá 8:00 - 16:00

+420 585 313 130

+420 605 200 866

e-mailová HOT-LINE

servis@vision.cz

obchodní informace

obchod@vision.cz

+420 585 313 130

+420 605 200 866

všeobecné informace

vision@vision.cz

+420 585 313 130

+420 605 200 866