Elektronická podání

Top  Previous  Next

Dotaz

Jak nastavit el. komunikaci s PVS  ( Portál veřejné správy )

 

Řešení

Pro komunikaci s Portálem veřejné správy se používá přídavný modul EP, který je k dispozici ke stažení na našem webu (obsah souboru EP.zip nakopírujete do podadresáře Plugins v adresáři Vision ERP, modul musí být stejné verze jako program Vision ERP).

V menu programu se potom objeví volba pro nastavení parametrů komunikace s PVS a volba pro odesílání dávek.

umístění

V nastavení parametrů je potřeba na první záložce přidat el.podpis osoby, která bude posílat ELDP a na druhé záložce je potřeba zadat identifikátor a heslo na PVS (k registraci na PVS potřebujete ještě registrační kód z OSSZ, k vlastní registraci můžete použít tlačítko „Registrace na PVS“ na druhé záložce).

 

zadání el. podpisu

 

 

Komunikace umožňuje odesílat ELDP a Oznámení o nástupu-skončení zaměstnání.

Odeslání ELDP lze provést buď z činnosti „PP trvalé“ nebo z činnosti „ELDP“, případně „ELDP od roku 2009“ (viz ikona pro odeslání v záhlaví okna).

funkce pro odeslání ELDP

funkce pro odeslání ELDP

 

Odeslání "Oznámení o nástupu" lze provést z činnosti „OSSZ Oznámení o nástupu...“ (viz ikona pro odeslání v záhlaví okna).

odeslání "Oznámení o nástupu"

 

Stav připravených dávek k odeslání a odeslaných dávek je možné sledovat v browseru „Dávky“ (menu Nástroje – El.podání – Dávky). Z tohoto místa lze také dávky odeslat pomocí ikony pro odeslání.

sledování odeslaných dávek